Charys piac

 

 

Érthető módon a Charys-i piac nem a legzsongóbb kereskedelmi központ amit valaha láttatok, de a helyzethez képest egész jó a kinálat.

Fegyverek és páncélok:
Az összes fegyver és páncél másfélszeres áron érhető el (fegyverek esetén a TK az alapár, pácélok esetén a Házi Szabályaink).

  • Közelharci fegyverek: nem túl egzotikus egy és kétkezes kardok, bárdok, buzogányok illetve lándzsa és alabárd.
  • Lőfegyverek: parittya, rövid és hosszúij, valamint könnyű nyilpuska.
    Lövedék 20-asával kapható 5 rézért.
  • Pácélok: posztó- és bőrvért, láncing, sodronying és brigantin.
  • Pajzsok: alkarvédő, kis és közepes pajzs.

Utazó holmi:
Az alábbi felszerelések a vadonban való utazásnál hasznosak.

  • Utazófelszerelés (hátizsák, kis sátor, kés, szekerce, kulacs, stb...): alap felszerelés a vadonban való túléléshez. Aki enélkül hagyja el a civilizációt, nem jut messzire.
    Ár: 1 ezüst 50 réz.
  • Spec. felszerelés nehéz terepre: sűrű aljnövényzeten, mocsaras ingoványon vagy meredek sziklákon a megfelelő eszközök nélkül átjutni szinte lehetetlen. A különféle terepekhez különféle eszközökre van szükség.
    - Hegyvidék (kötél, mászóvasak, kalapács)
    - Dzsungel vagy sűrű bozót (kötél, machete)
    - Hómező (meleg ruha, hótalp, siléc)
    Ár: 1 ezüst
  • Csapda: kisebb testű vadállatok elejtésére alkalmas.
    Felállitás után minden nap dobhatsz egy vadászat próbát (a nagyvad eredmény értelem szerűen egyel kisebb eredménynek minősül). Ha csapdaállítás képzettség nélkül használod, a dobásra -2 módosító jár.
    Ár: 1 ezüst
  • Iránytű: +1 a navigációhoz
    Ár: 2 ezüst
  • Élelem:
    Ár: 5 réz / 1 napi adag

"Kalandozó" holmi:

  • Zárnyitó készlet: a legtöbb lakat és zár feltörése enélkül esélytelen.
    Ár: 5 ezüst
  • Csapda hatástalanitó szerszámok: csapdák hatástalanitásához elengedhetetlen.
    Ár: 5 ezüst
  • Kazamata 2000 szett: a Kazamata 2000 elhozza önnek a legsimább kriptarabló élményt. Segitségével kapukat és szarkofágokat feszithet fel, és váratlan akadályokon kelhet át. Tartalma többek között: feszitővas, kötél, mászóvasak, csákány.
    Ár: 5 ezüst
  • Fáklya: 1 órán át biztosit fényt, de használatát zárt térben nem ajánljuk.
    Ár: 10 réz
  • Lámpás: szintén 1 órán át ad fényt.
    Ár: 1 ezüst, további 5 réz minden adag olaj.
  • Ék: habár a legtöbbször kinyitni kivánjuk az ajtókat, néha nem árt ha biztosan zárva maradnak.
    Ár: 50 réz

Kotyvasztó katyvaszok:

  • Labor felszerelés: a legegyszerűbb főzetek elkészitéséhez elegendő egy konyha, bár Charys-ban ilyenje senkinek nincs alapból. A többi cucchoz legalább alap labor holmi kell (mérleg, mozsár, stb...), mig a bonyolultabb főzetekhez komoly felszerelésre van szükség.
    Ár: alap konyhai cucc: 50 réz, alap varázsital készitő szett: 2 arany
  • Alapanyagok: alapvető alapanyagokhoz lehet hozzájutni a piacon (+ vagy -szintű), mindegyikre 50% esély van hogy az adott héten kapható.
    Ár: a Házi Szabályainkban leirak másfélszerese.
  • Gépész felszerelés: kis csavarhúzók, csipeszek, fogók, drótvágók, tehát minden ami mechanikus szerkezetek javitásához kell.
    Ár: 2 arany

Újdonságok, érdekességek:

  • Térkép az új világról: a Charys-ból Anvaria-ra érkező kapu környékének vázlatos térképe.
    +1 a navigációhoz a térképen ábrázolt területen.
    Ár: 2 ezüst
  • Keresztszél amulett: az amulett viselőjét elkerülik a nyilvesszők és lövedékek. Többnyire. Állitólag egy csontvázon találták, melynek a koponyájából egy nyilvessző állt ki.
    +20 VÉ lövések ellen.
    Ár: 1 arany
  • Mellvért: habár a civilizált világban ez nem számit különlegességnek, az Elátkozott Vidék szivében mégis az. A helyi kovács szükség szerint át tudja méretezni.
    Ár: 6 arany
  • Ugrócsizma: ez a mágikus lábbeli megtriplázza az ugrótávot, napi egyszer. Az iménti mondat utolsó feléről előző tulajdonosa egy részeg fogadás alkalmával megfeledkezett...
    Ár: 2 arany
  • Gyógyital: az egyik legkeresettebb portéka a kalandozók körében, van hogy le van rabolva mire az ember odajut.
    Ha gyógyitalt akarsz venni, dobj d6-al. Ha nagyobbat dobtál, mint ahanyadik napja van a hétnek, van gyógyital készleten. Az első alkalommal amikor a parti vásárol 2d6 gyógyital van, utána minden alkalommal d6-al kevesebb, mint ami legutóbb volt.
    Választhat fajták: +1d6+4 Fp VAGY +d2 Ép
    Ár: 5 ezüst
  • Mesterkulcs: egy kulcs, ami minden ajtót kinyit. Sajnos a benne lakozó szellem a használatáért cserébe meredek árat kiván...
    Minden zár kinyitásáért a kulcsban lakozó lélek d3 Ép-t von el maradandóan a használójától.
    Ár: 3 arany

Megjegyzések